Friday, December 6, 2013

After SPM:Day 3

"thou shall not run away"
is a phrase quoted by someone who lost after many times in video games once upon a time

Well,SPM is over,people keep saying life after SPM is different,it is,we are no longer bound to school.
Most of the students would be happy about this,well it is when you have something to do,
anyway ,right after spm,i went to a driving school to attend a kursus.

okay,tukar bahasa

punyalah lama wei,tak larat aku nak tunggu
tapi teringat benda ni untuk masa depan jadi aku tabahkan diri yang memang kurang tabah ni,
akhirnya habis juga sekarang aku tengah nak dan bakal baca buku soalan dan jawapan tu

berbalik kepada SPM,
SPM tahun ni paling banyak suprise,some suprise is good and some is not,
Sejarah okay sebab soalan HOTS banyak cuma aku terkahlih Mohejo-Daro dengan Harrapa,
ICT memang gila tak pernah aku jawab soalan bahagian C macam tu,
apa-apa pun aku dah usaha

Tata

No comments:

Post a Comment